Preskoči na glavni sadržaj

Pripreme za šminkanje + završni makeup!


Pozdrav drage moje!

Danas ću vam pisati o tome kako pripremam svoju kožu prije šminkanja, a pogotovo prije neke teže i detaljnije šminke. Imam dosta osjetljivu kožu i ponekad se ne usudim isprobavati raznorazne proizvode za njegu lica. Inače obožavam kozmetiku branda Alverde, ali većinom se trudim izbjegavati proizvode za čišćenje lica jer većinski svi sadrže alkohol za koji znam da nikako ne odgovara mojoj koži. U potpunosti ju čini suhom i beživotnom. Prošle godine naletjela sam na promociju proizvoda od Biobaze te sam dobila uzorak gela za čišćenje lica.  Gel me oduševio jer je uistinu nježan i prilagođen za osjetljivu kožu, lagano se nanosi te ne isušuje lice nakon korištenja.

U ovom postu pokazati ću vam korak po korak način na koji čistim lice sa ovim proizvodom. Za početak, pokazati ću vam što mi je sve potrebno:





Kao što je vidljivo na slici, trebaju mi samo dvije stvari: Biobaza gel za čišćenje lica i Body&soul  aplikator/dvostrana četkica za čišćenje lica.

Za početak, potrebno je umiti se mlakom vodom, staviti gel na aplikator i laganim kružnim pokretima prelaziti preko cijelog lica. Vrlo je jednostavno i stvarno kombinacija ova dva proizvoda odrade genijalan posao!





Aplikator ima dvije strane – silikonsku ljubičastu stranu i bijelu stranu koja više nalikuje na četku. Ja volim svoj proces čišćenja lica započeti sa ljubičastom stranom.





Kod čišćenja sa ljubičastom stranom otvaraju se sve pore na licu koje su onda spremne za čišćenje sa bijelom stranom. Sviđa mi se što su i jedna i druga strana dosta nježne i ne djeluju jako agresivno na kožu u smislu da ostavljaju jako crvenilo ili nešto slićno tome.

Kao završni proces kod pripreme za šminkanje je krema nakon čišćenja lica. Nedavno sam otkrila kremu marke Cien, inaće proizvodi koji se prodaju u Lidl trgovinama. Krema odlićno hrani  kožu i nakon nje koža je glatka i predivna! Svakako moja preporuka!



I kao što sam obećala, pokazati ću vam završni look koji sam napravila povodom noći vještica! Nisam radila ništa specijalno, samo sam imala inspiracije i volje za šminkanjem nakon nekog vremena!


 



Hvala na čitanju i svakako komentirajte što biste htjele čitati u sljedećem postu!
Na Instagramu ću objaviti pitalicu i story vezan uz novi post, a to tada vas pozdravljam!



💕💕💕💕💕

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Ziaja proizvodi za kosu, ruke i tijelo - moj izbor!

 Pozdrav drage moje! Kako sam u zadnje vrijeme počela isprobavati raznorazne proizvode za kosu, već dulje vrijeme sam se zadržala na proizvodima za kosu od Ziaja - e. Kako nebih samo pričala o proizvodima za kosu, otkrila sam i neke zanimljive proizvode za njegu ruku i cijeloga tijela. S obzirom na to da imam problema sa dermatitisom, morala sam pronaći nešto što će zadovoljiti moju kožu i vlasište bez izazivanja dodatnih reakcija na njima. Ukratko,  pronašla sam ono što mi apsolutno odgovara! Kako ne bih pisala samo općenite činjenice o svakom proizvodu, sa web stranice www.ziaja.com povukla sam informacije o proizvodu, isto tako sam provjerila deklaracije i sve što o njima piše pa tako ću vam i svaku stvarčicu opisati pojedinačno! Za početak opisala bih proizvode za kosu, krenuvši od šampona. Šampon nježno čisti kosu i vlasište. Obnavlja i njeguje svojstva. Sadrži bjelančevine keratin i kozjeg mlijeka, koji obnavljaju poremećenu strukturu kose, poboljšavaju fleksi

Što se nalazi u mojoj torbi?

Bokić svima! U ovom prvom postu radim collab sa još jednom blogericom Valentinom. Pogledajte njen blog i uživajte u njenom videu (link se nalazi na kraju ovog posta). Najbolje bi bilo da krenemo. Ovo je moja torba, odnosno ruksak. Ruksak je kupljen u Stradivariusu i sviđa mi se pogotovo zbog ovih trenutno modernih "zakrpa" na prednjoj strani. isto tako s prednje strane se nalazi jedan džep koji je odlične veličine za staviti neke sitne stvari koje nam trebaju biti pri ruci. Kada zavirimo u ruksak vidi se da u njega stane puno stvari te da može poslužiti ne samo kao priručna torbica već i za školu, za teretanu, za ponijeti gablec za posao ili slično. Ja ga trenutno koristim kao torbu ili umijesto torbe. Krenuti ćemo od prednjeg džepa. Znate onaj osjećaj kada uđete u autobus i nikako nemožete pronaći pokaz? Zvoni vam mobitel i kao za inat na dnu je torbe.. isto kao i slušalice koje se vječito zapetljanje skrivaju u najužem čošku torbe. Te

Tri jednostavne frizure za svaki dan

Pozdrav drage moje, znam post je trebao biti objavljen ranije, no imala sam nekih tehničkih problema te nisam mogla napisati ranije. za danas sam pripremila 3 frizure koje radim kada sam u žurbi i kada mi je kosa već pomalo masna. 1. Punđa sa "krafnicom" Vrlo jednostavno, svaki od ovih koraka započinjemo rašćešljavanjem kose:  Zatim zavežem rep i uzmem spužvicu u obliku krafnice te zamotam punđu od vrhova prema unutra vrteći spužvicu: Na kraju ju malo učvrstim sa ukosnicama i to je to! Punđica za tren oka! 2. Messy bun Svatko ima svoj način na koji radi ovu punđicu, ja ju osobno napravim u 5 koraka: prvo zavežem kosu u rep, zatim rep malo natapiram  nakon tapiranja kosu malo zamotam oko prsta,  a onda tako namotanu kosu zarola u punđu. Punđu učvrstim gumicom i sa nekoliko ukosnica.  Ponekad izvućem nekoliko pramenova naprijed kako bi doista izgledalo kao "neuredna punđa".  Na kraju frizura izgleda vrlo lijepo a naprav