Preskoči na glavni sadržaj

Ziaja proizvodi za kosu, ruke i tijelo - moj izbor!

 Pozdrav drage moje!


Kako sam u zadnje vrijeme počela isprobavati raznorazne proizvode za kosu, već dulje vrijeme sam se zadržala na proizvodima za kosu od Ziaja - e. Kako nebih samo pričala o proizvodima za kosu, otkrila sam i neke zanimljive proizvode za njegu ruku i cijeloga tijela. S obzirom na to da imam problema sa dermatitisom, morala sam pronaći nešto što će zadovoljiti moju kožu i vlasište bez izazivanja dodatnih reakcija na njima. Ukratko,  pronašla sam ono što mi apsolutno odgovara!
Kako ne bih pisala samo općenite činjenice o svakom proizvodu, sa web stranice www.ziaja.com povukla sam informacije o proizvodu, isto tako sam provjerila deklaracije i sve što o njima piše pa tako ću vam i svaku stvarčicu opisati pojedinačno!







Za početak opisala bih proizvode za kosu, krenuvši od šampona.

Šampon nježno čisti kosu i vlasište.
Obnavlja i njeguje svojstva.
Sadrži bjelančevine keratin i kozjeg mlijeka, koji obnavljaju poremećenu strukturu kose, poboljšavaju fleksibilnost i sprečavaju krhkost.
Davanje prirodnog volumena kosi, olakšava češljanje.
Ostavlja kosu mekom i glatkom.
Glavni sastav ovog proizvoda su kozje mlijeko i keratin.

Nadovezala bih se na opis proizvoda još da je to boca od 400 ml i koja mi može izdržati i do 2 mjeseca bez pretjerivanja. Za pranje kose koristi se jako mala količina te s time se produljuje trajanje jedne boce.





Regenerator sadrži kozje mlijeko za jačanje kose te obnavlja suhu u glatku kosu.
Sadrži bjelančevine keratina i kozjeg mlijeka.
Vlaži i smiruje cijelu kosu.
Poboljšava njezinu fleksibilnost.
Osvjetljava oštećenu kosu i vraća zdrav izgled.
Štiti vrhove  od raspucavanja.

Isto tako sadrži kozje mlijeko i keratin. Traje isto koliko i šampon iako je pakiranje manje.






Zaštitni losion za tijelo s prirodnim arganovim uljem.
Nježno podmazuje, smiruje i omekšava nadraženu kožu.
Vraća hidrolipidnu ravnotežu epiderme.
Intenzivno se regenerira.
Vidljivo smanjuje preosjetljivost kože.
Pruža zdrav izgled kože.
Ne sadrži parabene i bez bojila.

PROVJERNA UČINKOVITOST *
Povećava hidrataciju kože za 33% i smanjuje gubitak vode kroz transepidermalnu kožu za 15%.

Često ga možete naći u pakiranjima sa micelarnom vodom za skidanje šminke i trenutno se taj paket prodaje u DM trgovinama. Traje jako dugo i ima vrlo praktičan aplikator. Pakiranje je 400 ml.



Krema za ruke

Štiti kožu, osobito suhu, grubu i osjetljivu.
Vraća prirodni sloj lipida.
Sprječava suhoću epiderme.
Jača nokte.
Brzo se upija.
Sastav: ceramidi i lipidni koncentrat

S obzirom da radim na mjestu gdje su mi ruke non stop u vodi, ova krema je idealna. Brzo se upija a i rukama daje brzu hidrataciju.






Ulje je proizvod za kosu koji tek trebam isprobati. Nisam do sada imala priliku, ali napisati ću njegov sastav te ću vam ga opisati na svom instagram storyju kada ga isprobam.
• Učinkovito glatku kosu, ostavljajući ga sjajnom i mekom.
• Olakšava češljanje mokre ili suhe kose.
• Pomaže u uklanjanju kovrča i štiti od kraja dlačica.
• Učinkovito nakon prve primjene.
Glavni sastav : Arganovo ulje i Tsubaki ulje





Nadam se da sam vam ukratko uspjela dočarati proizvode koji su po mome izboru najbolji za održavanje kose i kože te kojim proizvodima vjerujem s obzirom na to da imam problema sa dermatitisom. Svaki od ovih proizvoda kupila sam sama i isprobala sam prvo putem testera koje sam dobila u DM-u od predstavnica ovog branda, a zatim sam se odlućila kupiti puno pakiranje. Šampon i regenerator koristim već godinu dana i mogu reći da sam oduševljena s njima i svakako ću ih kupiti opet kada ih potrošim. Kreme za ruke su mi sve odlične, ali ova se pokazala učinkovita i na poslu gdje mogu nesmetano raditi bez razbijanja čaša nakon nanošenja. Losion za tijelo je najblje pokazao svoju ulogu nakon depilacije kada je koža jako nadražena i treba joj nešto što će ju  nahraniti i obnoviti. Ulje za kosu ću isprobati jer prema onome što sam čula, stvarno daje dobre rezultate!


Hvala na čitanju i do sljedećeg puta šaljem vam velike puse! U pripremi sam detaljnog opisa kalendara, no možda to ostavim za 1.12. kada će početi kalendarsko ludilo.


Pozdrav 💓💓💓💓



















Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Što se nalazi u mojoj torbi?

Bokić svima! U ovom prvom postu radim collab sa još jednom blogericom Valentinom. Pogledajte njen blog i uživajte u njenom videu (link se nalazi na kraju ovog posta). Najbolje bi bilo da krenemo. Ovo je moja torba, odnosno ruksak. Ruksak je kupljen u Stradivariusu i sviđa mi se pogotovo zbog ovih trenutno modernih "zakrpa" na prednjoj strani. isto tako s prednje strane se nalazi jedan džep koji je odlične veličine za staviti neke sitne stvari koje nam trebaju biti pri ruci. Kada zavirimo u ruksak vidi se da u njega stane puno stvari te da može poslužiti ne samo kao priručna torbica već i za školu, za teretanu, za ponijeti gablec za posao ili slično. Ja ga trenutno koristim kao torbu ili umijesto torbe. Krenuti ćemo od prednjeg džepa. Znate onaj osjećaj kada uđete u autobus i nikako nemožete pronaći pokaz? Zvoni vam mobitel i kao za inat na dnu je torbe.. isto kao i slušalice koje se vječito zapetljanje skrivaju u najužem čošku torbe. Te

Tri jednostavne frizure za svaki dan

Pozdrav drage moje, znam post je trebao biti objavljen ranije, no imala sam nekih tehničkih problema te nisam mogla napisati ranije. za danas sam pripremila 3 frizure koje radim kada sam u žurbi i kada mi je kosa već pomalo masna. 1. Punđa sa "krafnicom" Vrlo jednostavno, svaki od ovih koraka započinjemo rašćešljavanjem kose:  Zatim zavežem rep i uzmem spužvicu u obliku krafnice te zamotam punđu od vrhova prema unutra vrteći spužvicu: Na kraju ju malo učvrstim sa ukosnicama i to je to! Punđica za tren oka! 2. Messy bun Svatko ima svoj način na koji radi ovu punđicu, ja ju osobno napravim u 5 koraka: prvo zavežem kosu u rep, zatim rep malo natapiram  nakon tapiranja kosu malo zamotam oko prsta,  a onda tako namotanu kosu zarola u punđu. Punđu učvrstim gumicom i sa nekoliko ukosnica.  Ponekad izvućem nekoliko pramenova naprijed kako bi doista izgledalo kao "neuredna punđa".  Na kraju frizura izgleda vrlo lijepo a naprav