Preskoči na glavni sadržaj

Novi proizvodi u mojoj kolekciji

Pozdrav drage moje!

Danas sam nakon dugo vremena odlučila kupiti neki novi proizvod i zamijeniti punima one proizvode koje sam potrošila. Nedavno sam otkrila novootvorenu trgovinu s kozmetikom u Avenia Mall - u pod nazivom INGLOT. Inglot kozmetika je osnovana još prije 30 godina u Poljskoj, a međunarodna ekspanzija ovog brenda počela je 2006. Godine kada su otvorili svoju trgovinu u Kanadi (Montreal). Iako je Kanada bila prva na listi, danas se Inglot proizvodi mogu naći u 450 prodavaonica i maloprodajnih lokacija širom sveta. Ova kozmetika je rađena na prirodnoj bazi, jako je lagana i nježna za kožu, pogotovo osjetljivu kao što je moja.  Danas sam u razgovoru s djelatnicama u trgovini saznala da su vrste pudera podijeljene prema namjeni za određenu dob – za curke u dvadesetima je preporučen konkretno Beautifier (laganije prekrivanje, mogućnost jačeg prekrivanja nanošenjem novog sloja, ne guši kožu te ne izaziva nikakve kožne reakcije jer ne sadrži sastojke kao što je paraben).



Još jedna jako fora stvar kod Inglot kozmetike je mogućnost sastavljanja vlastite palete. Ja sam do svoje nijanse došla sasvim slučajno! Povodom odlaska na svadbu tražila sam crveno sjenilo. Uvjet je bio da je sjenilo jako pigmentirano, da je zapravo crveno, a ne roskasto ili ljubičasto. Na slikama je jako teško uloviti pravu nijansu, ali ako ste pratili moje objave na Instagramu mogli ste vidjeti kompletni makeup za svadbu koji sam radila upravo s tim sjenilom. Nevjerojatna pigmentacija i dovoljna je samo mala količina kako bi se sjenilo moglo lijepo blendati.

Djevojke su bile toliko ljubazne da su mi dale i nekoliko testera za proizvode koje moram isprobati, a tko zna, možda se i vratim po njih!



Sljedeće što sam kupila i ostala ugodno iznenađena su Dove dezići. Već neko vrijeme sam pokušala pronaći onaj dezić koji mi odgovara, ne ostavlja tragove na odjeći i prije svega ima dobar miris. Kada sam odabrala ova 3 dezodoransa i otišla na blagajnu, dočekalo me iznenađenje! Zbog kupnje tri dove proizvoda sam dobila rokovnik i masku za spavanje! Odlična ideja, tako da ako koristiš Dove, zaleti se do dm - a i uhvati akciju dok još traje!


I za kraj, kao šećer na kraju nam dolaze proizvodi koje sam koristila neko vrijeme i oduševljena sam s njima! Danas sam obnovila zalihu Trend it up primera i fiksatora. Primer me oduševio radi odlične teksture i pakiranja. S obzirom da je na pumpicu, lako ga je dozirati u pravoj mjeri bez uzaludnog trošenja (jedna pumpica dovoljna za cijelo lice). Pogotovo me iznenadilo to što drži šminku cijeli dan, pogotovo puder i sjenilo, a u kombinaciji sa fiksatorom učvršćuje i ostatak makeupa. Ako želiš ovu dobitnu kombinaciju za postojani makeup,  posjeti dm i policu Trend it up kozmetike.



Još jednom hvala na čitanju i VELIKO HVALA na 3000 pregleda objava na blogu!

Riješi kviz na Instagram storiju i pomogni mi sastaviti giveaway kutijicu za sretnu dobitnicu koju ću odabrati preko Random.org.

Do sljedećeg posta, šaljem vam puse! :***


















Primjedbe

  1. Nisam nista probala od Inglota. Nadam se da cu uskoro.
    A Dove i Trend it Up proizvode volim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako preporučam da isprobaš! ja sam se oduševila, a više o proizvodima ću u sljedećem postu :)

      Izbriši
  2. Volim Trend it up. Povoljno i kvalitetno

    OdgovoriIzbriši
  3. Bas taj sam i ja uzela primer i kombiniramga s jos jednim primerom zbog pora ogromnih 😂. A što se Giveawaya tice IG beauty.makeup.masha 😍

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam imala prilike da isprobam Inglot proizvode, ali bih bas voljela, a Dove i Trend It Up su jedan od mojih najomiljenijih brendova. ❤

    OdgovoriIzbriši
  5. Pozdrav! Misliš li da bi ovaj primer pomogao da mi puder ne otklizi s lica tokom radnog dana? Morala sam potpuno prestati koristiti pudere jer nakon par sati izgledam presmiješno, ko da se malo dijete igralo sa šminkom... Hahahaha.. Hvala!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mislim da bi pomoglo, ja konobarim i nakon 8 sati topljenja u šanku i po vani izgledam normalno, isprobaj ;)

      Izbriši
  6. Dove je i meni odličan dezić .Inglot kozmetiku nisam još isprobala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. je, slažem se. Ako se odlućiš isprobati, javi kakva ti je kozmetika

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Ziaja proizvodi za kosu, ruke i tijelo - moj izbor!

 Pozdrav drage moje! Kako sam u zadnje vrijeme počela isprobavati raznorazne proizvode za kosu, već dulje vrijeme sam se zadržala na proizvodima za kosu od Ziaja - e. Kako nebih samo pričala o proizvodima za kosu, otkrila sam i neke zanimljive proizvode za njegu ruku i cijeloga tijela. S obzirom na to da imam problema sa dermatitisom, morala sam pronaći nešto što će zadovoljiti moju kožu i vlasište bez izazivanja dodatnih reakcija na njima. Ukratko,  pronašla sam ono što mi apsolutno odgovara! Kako ne bih pisala samo općenite činjenice o svakom proizvodu, sa web stranice www.ziaja.com povukla sam informacije o proizvodu, isto tako sam provjerila deklaracije i sve što o njima piše pa tako ću vam i svaku stvarčicu opisati pojedinačno! Za početak opisala bih proizvode za kosu, krenuvši od šampona. Šampon nježno čisti kosu i vlasište. Obnavlja i njeguje svojstva. Sadrži bjelančevine keratin i kozjeg mlijeka, koji obnavljaju poremećenu strukturu kose, poboljšavaju fleksi

Što se nalazi u mojoj torbi?

Bokić svima! U ovom prvom postu radim collab sa još jednom blogericom Valentinom. Pogledajte njen blog i uživajte u njenom videu (link se nalazi na kraju ovog posta). Najbolje bi bilo da krenemo. Ovo je moja torba, odnosno ruksak. Ruksak je kupljen u Stradivariusu i sviđa mi se pogotovo zbog ovih trenutno modernih "zakrpa" na prednjoj strani. isto tako s prednje strane se nalazi jedan džep koji je odlične veličine za staviti neke sitne stvari koje nam trebaju biti pri ruci. Kada zavirimo u ruksak vidi se da u njega stane puno stvari te da može poslužiti ne samo kao priručna torbica već i za školu, za teretanu, za ponijeti gablec za posao ili slično. Ja ga trenutno koristim kao torbu ili umijesto torbe. Krenuti ćemo od prednjeg džepa. Znate onaj osjećaj kada uđete u autobus i nikako nemožete pronaći pokaz? Zvoni vam mobitel i kao za inat na dnu je torbe.. isto kao i slušalice koje se vječito zapetljanje skrivaju u najužem čošku torbe. Te

Tri jednostavne frizure za svaki dan

Pozdrav drage moje, znam post je trebao biti objavljen ranije, no imala sam nekih tehničkih problema te nisam mogla napisati ranije. za danas sam pripremila 3 frizure koje radim kada sam u žurbi i kada mi je kosa već pomalo masna. 1. Punđa sa "krafnicom" Vrlo jednostavno, svaki od ovih koraka započinjemo rašćešljavanjem kose:  Zatim zavežem rep i uzmem spužvicu u obliku krafnice te zamotam punđu od vrhova prema unutra vrteći spužvicu: Na kraju ju malo učvrstim sa ukosnicama i to je to! Punđica za tren oka! 2. Messy bun Svatko ima svoj način na koji radi ovu punđicu, ja ju osobno napravim u 5 koraka: prvo zavežem kosu u rep, zatim rep malo natapiram  nakon tapiranja kosu malo zamotam oko prsta,  a onda tako namotanu kosu zarola u punđu. Punđu učvrstim gumicom i sa nekoliko ukosnica.  Ponekad izvućem nekoliko pramenova naprijed kako bi doista izgledalo kao "neuredna punđa".  Na kraju frizura izgleda vrlo lijepo a naprav