Preskoči na glavni sadržaj

Essence kolekcija ruževa

Pozdrav drage moje,

u ovoj seriji pisanja koju sam odredila  (ponedjeljak, srijeda, petak) odlčila sam teme podijeliti u 3 kategorije, pa će tako biti: ponedjeljkom - šminka, srijedom - kosa i njega kože, a petkom - moda i modni dodatci! Komentirajte kako vam se sviđa ova ideja i što bi možda voljeli promijeniti ili više čitati. No sada krenimo na današnju temu. Često na YouTube kanalu nalazim videe sa predstavljanjem kolekcija određenih proizvoda pa sam tako ja prikupila svoju malu kolekciju koju vam želim pokazati. Radi se o mini kolekciji ruževa od branda Essence, ništa veliko, ali vrlo šareno.

Inaće sam tip osobe koji voli malo nježnije boje, ali ako mi se svidi određena nijansa ruža svakako ću je uzeti u obzir i isprobati. Ovako izgleda moja mini kolekcija:




Sastoji se od nekoliko matt i nekoliko sjajnih nijansi. Tako sam svaku odvojila posebno za vas da vidite kako izgleda. Krećem s lijeva na desno po redu kako je na ovoj slici.

1. Matt matt matt longlasting lipgloss




Iako piše da je kao sjajilo, ja mislim da je zapravo jedan dobar ruž koji se samo nanosi na isti naćin kao i sjajilo sa laganim aplikatorom. Nježno roza boja je stvarno lijepa, a naziv boje je: 01 La Vie Est Belle

2. Long lasting 03 everlasting love


Najsvjetliji ruž u kolekciji, lagan je, boja je super prirodna a traje po cijeli dan isto kao i slijedeći :

3. Long lasting 07 Natural beauty



Malo tamnija nijansa, ali svejedno vrlo prirodna i vrlo lijepog izgleda.

4.Sheer & shine 02 Cute nude


Opet se vraćamo na svijetliju boju, no ovaj puta je ona malo sjajnija kako joj samo ime kaže.

5. Sheer & shine 15 Brick is chick!




Uživo je više crvena boja, no radi svjetla je bilo teško uhvatiti pravu boju. idemo prema tamnijim tonovima koji su i dalje nježni i sjajni - spojeno nespojivo, zar ne?!

6. Matt matt matt ruž 13 Out of the box



Naziv i boja ovog ruža su mi definitivno najdraži, pogotovo za jesen! Stvarno nekad treba izaći iz svojih okvira i dodati malo boje!

7. Matt matt matt ruž 08 It's a statement



Vrlo dramatična boja, no idealna za jesenje dane! Obožavam!

8.Matt matt matt longlasting lipgloss 02 Beauty - approved



Zadnji, ali jednako lijep, kao i na početku matirano sjajilo kako pakiranje kaže, ali vrlo podsjeća na liquid lipstik (tekući ruž u doslovnom prijevodu).

Još jednom vam stavljam slikicu pregleda brojeva konkretno ruževa (ps prvi je dosta davno kupljen i zagubio se broj) :



Kako vam se svidio ovaj post? Jesi li pronašla nešto što koristiš ili imaš li nešto što bi voljela da imam u svojoj Essence kolekciji? Piši mi u komentar ili na društvene mreže, spremna sam isprobati neke nove boje a možda i različite teksture!

Do srijede,

Bokić :**
















Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Ziaja proizvodi za kosu, ruke i tijelo - moj izbor!

 Pozdrav drage moje! Kako sam u zadnje vrijeme počela isprobavati raznorazne proizvode za kosu, već dulje vrijeme sam se zadržala na proizvodima za kosu od Ziaja - e. Kako nebih samo pričala o proizvodima za kosu, otkrila sam i neke zanimljive proizvode za njegu ruku i cijeloga tijela. S obzirom na to da imam problema sa dermatitisom, morala sam pronaći nešto što će zadovoljiti moju kožu i vlasište bez izazivanja dodatnih reakcija na njima. Ukratko,  pronašla sam ono što mi apsolutno odgovara! Kako ne bih pisala samo općenite činjenice o svakom proizvodu, sa web stranice www.ziaja.com povukla sam informacije o proizvodu, isto tako sam provjerila deklaracije i sve što o njima piše pa tako ću vam i svaku stvarčicu opisati pojedinačno! Za početak opisala bih proizvode za kosu, krenuvši od šampona. Šampon nježno čisti kosu i vlasište. Obnavlja i njeguje svojstva. Sadrži bjelančevine keratin i kozjeg mlijeka, koji obnavljaju poremećenu strukturu kose, poboljšavaju fleksi

Što se nalazi u mojoj torbi?

Bokić svima! U ovom prvom postu radim collab sa još jednom blogericom Valentinom. Pogledajte njen blog i uživajte u njenom videu (link se nalazi na kraju ovog posta). Najbolje bi bilo da krenemo. Ovo je moja torba, odnosno ruksak. Ruksak je kupljen u Stradivariusu i sviđa mi se pogotovo zbog ovih trenutno modernih "zakrpa" na prednjoj strani. isto tako s prednje strane se nalazi jedan džep koji je odlične veličine za staviti neke sitne stvari koje nam trebaju biti pri ruci. Kada zavirimo u ruksak vidi se da u njega stane puno stvari te da može poslužiti ne samo kao priručna torbica već i za školu, za teretanu, za ponijeti gablec za posao ili slično. Ja ga trenutno koristim kao torbu ili umijesto torbe. Krenuti ćemo od prednjeg džepa. Znate onaj osjećaj kada uđete u autobus i nikako nemožete pronaći pokaz? Zvoni vam mobitel i kao za inat na dnu je torbe.. isto kao i slušalice koje se vječito zapetljanje skrivaju u najužem čošku torbe. Te

Tri jednostavne frizure za svaki dan

Pozdrav drage moje, znam post je trebao biti objavljen ranije, no imala sam nekih tehničkih problema te nisam mogla napisati ranije. za danas sam pripremila 3 frizure koje radim kada sam u žurbi i kada mi je kosa već pomalo masna. 1. Punđa sa "krafnicom" Vrlo jednostavno, svaki od ovih koraka započinjemo rašćešljavanjem kose:  Zatim zavežem rep i uzmem spužvicu u obliku krafnice te zamotam punđu od vrhova prema unutra vrteći spužvicu: Na kraju ju malo učvrstim sa ukosnicama i to je to! Punđica za tren oka! 2. Messy bun Svatko ima svoj način na koji radi ovu punđicu, ja ju osobno napravim u 5 koraka: prvo zavežem kosu u rep, zatim rep malo natapiram  nakon tapiranja kosu malo zamotam oko prsta,  a onda tako namotanu kosu zarola u punđu. Punđu učvrstim gumicom i sa nekoliko ukosnica.  Ponekad izvućem nekoliko pramenova naprijed kako bi doista izgledalo kao "neuredna punđa".  Na kraju frizura izgleda vrlo lijepo a naprav