Preskoči na glavni sadržaj

Njega lica - akne


Bok svima i dobrodošli u novi post!

Za početak stavljam vam jednu slikicu sa Vira na kojem se trenutno nalazim i pišem vam post uz ovaj pogled.
 
Nadam se da svi dobro napredujete u školi, na fakultetu, na poslu i u bilo čemu što trenutno radite!



Nego da se mi vratimo na temu današnjeg posta a to je njega kože. znamo da postoji više tipova lica, od masnog do suhog, nekome je problem T zona, nekome područje brade i vrata, a nekome čela. Ja osobno imam problem s masnom kožom lica i aknama i zato sam se odlučila napisati ovaj post. Uz godine isprobavanja raznih proizvoda za lice, krema, pilinga i ostaloga kako bi se riješila akni, nisam naišla na nijedan koji mi odgovara. Proizvodi su imali dobru namjenu, ali mojoj koži to nije bilo dovoljno da zaustavi ili barem umiri akne na mom licu.


U međuvremenu sam se ipak odlučila problem riješiti kod stručne osobe koja je uklonila veliki dio problema na mome licu. Od cijelog tog džumbusa na mom licu ostalo je par mjesta koja se i dalje moraju održavati i tretirati kako bi rezultat tretmana bio uistinu djelotvoran.

Kako sam 7 mjeseci radila u shopping centru u susjednom dućanu bila je ljekarna Farmacija."Susjeda" nam je jedan dan donijela nekoliko testera kremica i među tim testerima bila je i Aknicare krema za te neumorne akne. Proizvod izgleda ovako kao što je na slici:




 Na lijevoj strani slike nalaze se ti testeri koje smo dobili. Taj tester u kojemu je naizgled malo proizvoda koristila sam skoro 2 tjedna. Tu i tamo znaju mi izbiti mali prištići koji se s vremenom povećaju u pravi problem. S ovim proizvodom bilo je dovoljno namazati to "kritično" mjesto i preko noći bi smanjilo upalu a do drugog dana navečer kad se namaže gotovo pa potpuno nestane. Doslovan opis ovog proizvoda kopiram sa stranice Online ljekarne:
"Ulje u vodenoj emulziji osobito je namijenjeno za kontroliranje i ublažavanje simptoma akni. Hidratizira i ne ostavlja sjaj, sprječava sušenje kože i daje koži mat izgled. Medicinski proizvod."
Mogu reći jedino da se slažem s opisanim i da stvarno djeluje! 
Na desnoj strani slike vidi se proizvod u punoj veličini od 50ml. Zvuči malo, ali kao što sam maloprije navela vrlo mala količina dovoljna je da se riješi "kritičnih" dijelova na licu. Cijena mu je 129, 38 kn i možete ga pronaći u gotovo svakoj ljekarni.
Nadam se da vam se sviđa ova recenzija i pozivam vas da isprobate ovaj proizvod svakako!
U sljedećem postu očekuje vas jedna vrlo zanimljiva recenzija zato ostanite uz ovaj blog!
Do sljedećeg posta, pusaa ;*

 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Ziaja proizvodi za kosu, ruke i tijelo - moj izbor!

 Pozdrav drage moje! Kako sam u zadnje vrijeme počela isprobavati raznorazne proizvode za kosu, već dulje vrijeme sam se zadržala na proizvodima za kosu od Ziaja - e. Kako nebih samo pričala o proizvodima za kosu, otkrila sam i neke zanimljive proizvode za njegu ruku i cijeloga tijela. S obzirom na to da imam problema sa dermatitisom, morala sam pronaći nešto što će zadovoljiti moju kožu i vlasište bez izazivanja dodatnih reakcija na njima. Ukratko,  pronašla sam ono što mi apsolutno odgovara! Kako ne bih pisala samo općenite činjenice o svakom proizvodu, sa web stranice www.ziaja.com povukla sam informacije o proizvodu, isto tako sam provjerila deklaracije i sve što o njima piše pa tako ću vam i svaku stvarčicu opisati pojedinačno! Za početak opisala bih proizvode za kosu, krenuvši od šampona. Šampon nježno čisti kosu i vlasište. Obnavlja i njeguje svojstva. Sadrži bjelančevine keratin i kozjeg mlijeka, koji obnavljaju poremećenu strukturu kose, poboljšavaju fleksi

Što se nalazi u mojoj torbi?

Bokić svima! U ovom prvom postu radim collab sa još jednom blogericom Valentinom. Pogledajte njen blog i uživajte u njenom videu (link se nalazi na kraju ovog posta). Najbolje bi bilo da krenemo. Ovo je moja torba, odnosno ruksak. Ruksak je kupljen u Stradivariusu i sviđa mi se pogotovo zbog ovih trenutno modernih "zakrpa" na prednjoj strani. isto tako s prednje strane se nalazi jedan džep koji je odlične veličine za staviti neke sitne stvari koje nam trebaju biti pri ruci. Kada zavirimo u ruksak vidi se da u njega stane puno stvari te da može poslužiti ne samo kao priručna torbica već i za školu, za teretanu, za ponijeti gablec za posao ili slično. Ja ga trenutno koristim kao torbu ili umijesto torbe. Krenuti ćemo od prednjeg džepa. Znate onaj osjećaj kada uđete u autobus i nikako nemožete pronaći pokaz? Zvoni vam mobitel i kao za inat na dnu je torbe.. isto kao i slušalice koje se vječito zapetljanje skrivaju u najužem čošku torbe. Te

Tri jednostavne frizure za svaki dan

Pozdrav drage moje, znam post je trebao biti objavljen ranije, no imala sam nekih tehničkih problema te nisam mogla napisati ranije. za danas sam pripremila 3 frizure koje radim kada sam u žurbi i kada mi je kosa već pomalo masna. 1. Punđa sa "krafnicom" Vrlo jednostavno, svaki od ovih koraka započinjemo rašćešljavanjem kose:  Zatim zavežem rep i uzmem spužvicu u obliku krafnice te zamotam punđu od vrhova prema unutra vrteći spužvicu: Na kraju ju malo učvrstim sa ukosnicama i to je to! Punđica za tren oka! 2. Messy bun Svatko ima svoj način na koji radi ovu punđicu, ja ju osobno napravim u 5 koraka: prvo zavežem kosu u rep, zatim rep malo natapiram  nakon tapiranja kosu malo zamotam oko prsta,  a onda tako namotanu kosu zarola u punđu. Punđu učvrstim gumicom i sa nekoliko ukosnica.  Ponekad izvućem nekoliko pramenova naprijed kako bi doista izgledalo kao "neuredna punđa".  Na kraju frizura izgleda vrlo lijepo a naprav